Košík

Váš košík je prázdný.

Poštovné 0,00 Kč
Spolu 0,00 Kč

Dodavatelé

Žádný dodavatel

Obchodní podmínky

I. Všeobecné ustanovení   

Před započetím nákupu je zákazník povinen seznámit se s obchodními podmínkami.

Cena za zboží je vždy uváděna včetně DPH a nezahrnuje poštovné a balné. Při jakékoliv změně je zákazník prodejcem neprodleně informován elektronicky, telefonem.

Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím emailem a označením objednávky v internetovém obchodě za "Přijatou".

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

II. Objednávání

Ve svém vlastním zájmu uveďte v objednávkovém formuláři (registraci) pravdivá a přesná data, abychom Vám mohli zboží řádně a včas doručit. O vyřízení objednávky budete informováni elektronickou poštou. V ostatních případech Vás v případě potřeby budeme kontaktovat telefonem nebo poštou.

Kupující je povinen uvést pravdivá a přesná data v objednávkovém formuláři (registraci) pro řádné a včasné doručení objednaného zboží. Minimální množství pro objednávku metráže je 10cm. Zvolená délka se zaokrouhluje po pěti centimetrech, tj. při zadání délky 103cm, bude zaokrouhleno na 105cm.

Objednávka kupujícího je považována za návrh kupní smlouvy a kupní smlouva se považuje za uzavřenou potvrzením objednávky ze strany prodávajícího potvrzovacím emailem a označením objednávky v internetovém obchodě za "Přijatou".

III. Platební a dodací podmínky

Při zasílání zboží využíváme služeb České pošty a.s. (dále jen přepravce) a cena přepravy se řídí dle aktuálního ceníku v den objednávky přepravce. Objednané zboží je před odesláním k zákazníkovi pečlivě zabaleno a pojištěno u daného přepravce. Pokud kupující při předání obdrží poškozenou zásilku, je povinen tuto skutečnost ihned reklamovat u přepravce.

Lhůta pro vyřízení a odeslání zboží, které není potřeba nijak zvlášť upravovat a je skladem, bude vyexpedováno nejpozději do pěti pracovních dnů.

Při objednávce nad 1800,-Kč, neúčtuje prodejce kupujícímu poštovné a balné.

Nabízíme několik způsobů uhrazení objednávky:

  1. Na dobírku vč. poštovného a balného, při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce) 
  2. Platba předem - převodem na účet
  3. Zboží si může kupující po předchozí domluvě vyzvednout osobně v naší kamenné prodejně

IV. Storno objednávky

Objednávku lze telefonicky či e-mailem stornovat a to do chvíle, než je zboží připraveno k odeslání. Kupující je povinen uvádět číslo objednávky, které je uvedeno v automatické odpovědi. Tuto odpověď obdrží kupující na svůj kontaktní e-mail po úspěšném vytvoření objednávky.

Storno objednávky ze strany kupujícího:

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, pokud bylo zboží objednáno prostředky komunikace na dálku (internet, e-mail, telefon). Vracené zboží musí být bezvadné a plně funkční, v původních obalech, které nebyly nešetrně otevřeny. Kupující je povinen oznámit vrácení zboží prodávajícímu předem s uvedením č. faktury, na niž bylo zboží zakoupeno. Kontakty pro vrácení zboží a komunikaci jsou uvedeny v závěru podmínek.

V případě navrácení zboží dodaného formou zásilky jsou odpovídající finanční prostředky vraceny výhradně bezhotovostním převodem.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží již není v okamžiku vyskladňování objednávky skladem. Prodávající je povinen informovat kupujícího emailem o stavu vychystané objednávky s uvedením chybějících či upravených položek objednávky. Pokud není objednávka vychystána zcela v souladu s požadavkem kupujícího, může kupující od kupní smlouvy odstoupit, pokudse však prodávající a kupující nedohodli jinak.

V. Reklamační řád

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány. Prohlídku je kupující povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury, doklad o zaplacení a dodání zboží nebo kopii prodejního dokladu (účtenky), který obsahuje datum a místo prodeje (firemní razítko), podpis prodávajícího, typové označení, jehož vady jsou reklamovány.

  1. Podpisem přepravního listu v případě doručení zboží dopravcem kupující souhlasí s převzetím a stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky a ani při náležité prohlídce nebylo zjevné. V takovém případě je kupující povinen uplatnit reklamaci do tří dnů od převzetí zboží.
  2. Reklamace se vyřizují na těchto kontaktech:
  •  Osobně v místě prodejny - ZEBRAtex, Palackého 426, Chomutov
  •  Telefonicky – 777109898
  •  Emailem – zebratex.cv@atlas.cz

Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě po obdržení vaší písemné zprávy a zboží.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou. Záruka nebude rovněž uznána v případě mechanického poškození vinou zákazníka, poškození způsobeného nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbání péče o zboží, vniknutí cizích látek (prachu, vody atd.)

Před prvním použitím zboží je kupující povinen řádně prostudovat účel použití a ošetřovací symboly

VI. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím. Osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.

V případě udání emailové adresy zákazníkem si provozovatel Internetového obchodu vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné informace o novém zboží apod. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.

Vyhledávaní

Uživatelský účet